ساخت و تولید درب آکاردئونی در اهواز

تولید کننده انواع حفاظ درب ضد سرقت ،درب آکاردیونی در اهواز ،تولید کننده انواع درب آکاردیونی درجه یک ، قیمت درب آکاردیونی در اهواز ، مشاهده انواع درب آکاردیونی

تولید کننده انواع حفاظ درب ضد سرقت ،درب آکاردیونی در اهواز ،تولید کننده انواع درب آکاردیونی درجه یک ، قیمت درب آکاردیونی در اهواز ، مشاهده انواع درب آکاردیونی

گروه تولیدی حفاظ برتر ، با اعطای نمایندگی در بخش انواع درب آکاردیونی در اهواز به فروشگاه آقای ابراهیم زاده در تلاش است تا بتواند بهترین محصولات خود را در زمینه حفاظ درب (آکاردیونی) با رنگ کوره ای ، رنگ چکشی با تنوع مختلف و امکان نصب نرده حفاظ توسط کادری مجرب با تحویل به موقع و گارانتی رنگ و جوش برای سما شهروندان اهوازی فراهم نماید .
قیمت درب آکاردیونی در اهواز متناسب با قیمت تهران ،ارایه بهترین محصولات با دسترسی سریع ،تحویل به موقع و ارسال کارشناس خبره در اهواز ،از مزایای این نمایندگی است .

پیوندها

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

نصب درب آکاردیونی در اهواز

نصب درب آکاردیونی در اهواز :  درب اکاردیونی در استان خوزستان هم کاربرد های فراوانی دارد . برخی از خریداران در شهر اهواز به تصور این که محصولاتی که در سایر شهر ها مانند تهران ، اصفهان و... تولید میشود بهتر است اقدام به خرید درب آکاردیونی میکنند که در این موارد در هنگام نصب درب آکاردیونی در اهواز با توجه به این که شرکت خدمات در اهواز ندارد ،مجبور میشوند که از جوشکاران محلی استفاده کنند که در این صورت هر گونه خطایی که رخ دهد هیچ یک از طرفین قبول نخواهند کرد .

فروشگاه ابراهیم زاده توانسته است تا با دریافت نمایندگی از بهترین برند موجود در کنار تولیدات خود مجموعه ای کامل از حفاظ های درب آکاردیونی را با شکل و طرح های مختلف را تحویل خریداران نماید . علاوه بر این که ما بهترین محصولات را برای شما فراهم کرده ایم ، خدمات حمل و نقل ونصب درا هم به صورت تخصصی انجام میدهیم .

از مزایای نصب درب اکاردیونی در اهواز توسط فروشگاه ابراهیم زاده اطمینان خاطر شما خریداران برای خدمات بعد از نصب و آرامش خاطر شما خریداران محترم است . هنگامی که شما یک محصول را از فروشگاهی میخرید و خدمات را همان فروشگاه انجام میدهد دیگر جای هیچ گونه حرف و حدیثی از نظر کیفیت و نصب نخواهد ماند و در حقیقت شما با یک فروشگاه مواجه خواهید شد . 

خدمات نصب درب آکاردیونی فقط شامل شهر اهواز نبوده و به صورت کلی در سطح استان خوزستان در شهر هایی مانند دزفول ، شوشتر ،سر بندر ، ماه شهر ، آبادان ، خرمشهر ،ایذه ، رامهرمز ،باغ ملک ، شادگان ، اندیمشک ، شوش ،حمیدیه ، سوسنگرد ، بهبهان ، امیدیه و به صورت کلی تمام شهر های استان خوزستان تحت پوشش این مجموعه است . 

برای آشنایی با انواع محصولات درب آکاردیونی میتوانید روی گزینه درب اکاردیونی در اهواز کلیک کنید .

آدرس فروشگاه مدرن :استان خوزستان ،شهر اهواز ، چهار راه آبادان ، خیابان کمپانی ، بین خیابان وکیلی و رستگاری ، نبش کوچه شهید علی بنده فروشگاه درب آکاردیونی ابراهیم زاده  

شماره تلفن ثابت : 35527628-031 و خط مستقیم همراه 091630446550   مدیر فروش :علی اصغر ابراهیم زاده

درب آکاردیونی در اهواز

درب اکاردیونی در اهواز : گروه تولیدی ابراهیمی در اهواز در زمینه تولید و نصب انواع درب های آکاردیونی از سال 1389 شروع به فعالیت به طور تخصصی نموده است . از آنجایی که حفاظ آکاردیونی به صورت مستقیم در امنیت یک آپارتمان تاثیر گذار است ،ما تمام تلاش خود را در این زمینه بکار گرفته ایم تا با استفاده از بهترین مواد اولیه چه از نظر ضخامت تسمه ،نوع پرچ های مصرف شده ،ضخامت پروفیل مصرفی با رنگ بندی مختلف به سلیقه مشتری ، در اهواز نصب وتحویل شما شود .

انواع درب اکاردیونی:

1-درب آکاردیونی ساده 2 لوزی و سه لوزی

2-درب آکاردیونی ساده با تسمه 2 سانت نوردی  

3-درب اکاردیونی طرح دار با تسمه 2میا و ضخامت 5 و 6 میل نوردی 

4- درب آۀکاردیونی ساده با تسمه ماشین کاری خم دار کمر جوش 17 سانتی 

درب آکاردیونی ساده 3 لوزی : با توجه به درب های تولید شده و درخواست خریدارن مبنی بر افزایش امنیت ، گروه تولیدی حفاظ برتر اقدام به تولید درب آکاردیونی با 3 ظرب در که به اصطلاح 3 لوزی هم گفته میشود . این نوع از حفاظ با توجه به این که سه قسمت اصلی درب را پوشش میدهد بسیار از نظر امنیت در سطح بالایی قرار دارد . 3 قسمت اصلی درب که باید  تحت پوشش قرار بگیرد ،قسمت اول 30 سانت بالای درب است ، قسمت وسط درب که حفاظت از قفل و دستگیره را انجام میدهد و قسمت 30 سانت پایین درب که دسترسی مهاجمین به لولا را صفر میکند . این محصول با تسمه 2سانت و ضخامت 4 میل تولید میشود . در طراحی این نوع از درب آکاردیونی ،جای قفل خارجی با کلید نیز در نظر گرفته شده است که با توجه به سفارش خریداران نصب میشود .

2-درب آکاردیونی ساده با تسمه 2 میل ضخامت نوردی : درب اکاردیونی در اهواز معمولا با تسمه 2 سانت و ضخامت 4 میل ساخته میشود . این نوع از درب اکاردیونی به دلیل قیمت مناسب ،بیشترین طرف دار را دارد . در صورتی که ارتفاع حفاظ درب آکاردیونی از 2 متر بیشتر باشد بهتر است از تسمه های با ضخامت بالاتر استفاده شود . به طور کلی هر چه که ارتفاع حفاظ درب آکاردیونی بیشتر باشد میبایستی از تسمه های ضخیم تر استفاده کرد .

3-درب آکاردیونی با تسمه ماشین کاری خم دار :از مزایای تسمه های ماشین کاری ، استفاده از ورق های فابرک است که بعد از برش توسط دستگاه های مخصوص پلیسه گیری شسده و آماده رنگ میشود ، سپس با استفاده از دستگاه های پرس در 3 قسمت بعد از لوزی ها ،خو های با عرض 17 سانتی ایجاد شده و این قسمتها را به وسیله جوش های CO2 به یکدیگر مکتصل میکنند . 

برای بازدید از محصولات درب آکاردیونی در اهواز میتوانید به نمایندگی فروش ما به آدرس : اهواز - چهر راه ابادان -خیابان کمپانی بین وکیلی و رستگاری نبش کوچه شهید علی بنده -فروشگاه مدرن مشبک خط ثابت : 06135527682شماره تلفن های 091630446550 آقای ابراهیمی تماس بگیرید .