ساخت و تولید درب آکاردئونی در اهواز

تولید کننده انواع حفاظ درب ضد سرقت ،درب آکاردیونی در اهواز ،تولید کننده انواع درب آکاردیونی درجه یک ، قیمت درب آکاردیونی در اهواز ، مشاهده انواع درب آکاردیونی

تولید کننده انواع حفاظ درب ضد سرقت ،درب آکاردیونی در اهواز ،تولید کننده انواع درب آکاردیونی درجه یک ، قیمت درب آکاردیونی در اهواز ، مشاهده انواع درب آکاردیونی

گروه تولیدی حفاظ برتر ، با اعطای نمایندگی در بخش انواع درب آکاردیونی در اهواز به فروشگاه آقای ابراهیم زاده در تلاش است تا بتواند بهترین محصولات خود را در زمینه حفاظ درب (آکاردیونی) با رنگ کوره ای ، رنگ چکشی با تنوع مختلف و امکان نصب نرده حفاظ توسط کادری مجرب با تحویل به موقع و گارانتی رنگ و جوش برای سما شهروندان اهوازی فراهم نماید .
قیمت درب آکاردیونی در اهواز متناسب با قیمت تهران ،ارایه بهترین محصولات با دسترسی سریع ،تحویل به موقع و ارسال کارشناس خبره در اهواز ،از مزایای این نمایندگی است .

پیوندها

درب حیاط فلزی

درب حیاط فلزی

عموماً درب حیاط فلزی که درب ساختمانی نیز میتوان به آنها گفت، از3 قسمت اصلی تشکیل شده اند اول: بدنه فلزی که درب به آن متصل میشود که به آن چارچوب درب میگویند، دوم بخش میانی که شامل بدنه درب میشود و بخش اصلی درب نیز میگویند. سوم بخش پایانی که شامل ابزار و یراق آلات درب میشود. در تولید درب حیاط که شامل انواع درب حیاط کلاسیک، درب حیاط فلزی مدرن، درب حیاط لاکچری از این 3 قسمت استفاده میشود. درب های حیاط فلزی نیز از این قاعده ی کلی مستثنی نیستند و تنها با اضافه کردن مقدارکمی شاخ و برگ در اجزای فرعی، با دیگر انواع درب تفاوت پیدا می کند.

درب حیاط فلزی و اصلی ترین بخش آنها

 اصلی ترین اجزا درب حیاط به صورت زیر هستند:

  1. چارچوب درب به قسمتی از درب گفته می شود که به دیوار اتصال یافته و بدنه درب به کمک یراق آلات به این چارچوب متصل است. اتصال چارچوب درب به دیوار نوعی اتصال دائم است؛ بنابراین باید پیش از نصب چارچوب حتماً در انتخاب آن دقت زیادی شود. این دقت بیشتر در بخش تقویتی آن لحاظ می شود.

چارچوب درب حکم اسکلت یک درب را دارد، بنابراین باید با ساختاری قوی و مهندسی، از قدرت نگهداری آن مطمئن شد.این چارچوب که از جنس فلز می باشد، باید دارای پوشش مناسب باشد که در اثر قرار گیری در معرض شرایط محیطی مختلف از سایش و فرسودگی در امان باشد.

چارچوب درب شامل پایه، ستون و سردرب می شود. پایه، پایین ترین قسمت چارچوب یا قاب درب است که در زمین قرار می گیرد. دو ستون، دو قسمت کناری چارچوب درب است که عمودی قرار می گیرد. قسمت سردرب در بالاترین قسمت و به صورت افقی قرار می گیرد. 

  1. بدنه درب که وظیفه ای اصلی را بر دوش دارد، مجزا کردن دو بخش را انجام می دهد و با چرخش حول لولا، باز و بسته می شود. علت این مجزا کردن دو بخش ساختمان به کمک درب (و نه مثلاً دیوار) آن است که امکان اتصال و یا قطع ارتباط بین دو بخش مجزا باشد. به عنوان نمونه در رفت و آمد، امنیت، تهویه، روشنایی و ... نقش آفرین است.

این بدنه گاهی می تواند سراسر از فلز باشد و یا اینکه اجناس دیگری نیز در آن به کار رفته باشد. در برخی از درب های فلزی برای آنکه فضای پشت درب قابل مشاهده باشد از قسمت هایی شیشه ای نیز استفاده می شود. یا اینکه برای زیباتر شدن ظاهر درب ممکن است قسمت هایی چوبی در آن به کار رود.  بخش عمده ای از وزن درب های فلزی را بدنه ی آن تشکیل می دهد؛ بنابراین دقت در انتخاب این قسمت در قیمت پایانی درب بسیار مؤثر است.

شایان ذکر است که این جزء از درب فلزی، خود دارای یک چارچوب می باشد که از قوطی های فلزی (40 در 60 میلی متر) ساخته می شود. قسمت مرکزی بدنه درب می تواند از ساختاری ساده مانند ورق معمولی تا ساختاری پیچیده و اسکلت دار، جهت بالا رفتن امنیت، متنوع باشد.

معمولاً قسمت های اتوماتیکی که بر روی درب ها قرار می گیرند، مانند آرام بند (یا خود بسته شو Door Closer) و همچنین جک های سیستم اتوماتیک درب های ورودی پارکینگ ساختمان، یک سر آن بر روی بدنه نصب می شود.

اگر در هنگام استفاده از درب های فلزی، بحث اتلاف انرژی یا انتقال صوت و یا دیگر ملاحظاتی مورد نظر است، این جزء بیشترین اثر را دارد. بنابراین در بحث اتلاف انرژی و یا انتقال سر و صدا باید در انتخاب نوع درب، ملاحظات و دقت بیشتری انجام شود.

  1.  یراق آلات مختلفی برای درب ها استفاده می شود، اما دو مورد از مهمترین آنها شامل قفل و لولا می شود. لولا وظیفه ی تحمل وزن و باز و بسته شدن درب را دارد که معمولاً به خاطر وظیفه ای که دارند از جنس آهن یا فولاد ساخته می شوند. تعداد لولاها به وزن درب بستگی دارد و معمولاً دو و با سه عدد می باشد. در طراحی های جدید سعی می شود که لولا در معرض دید قرار نگیرد تا سارق به راحتی نتواند که با شکستن لولا، درب را باز کند و به فضای خانه وارد شود. همچنین قفل بحث امنیتی قضیه را ارضا می کند. در درب های تک لنگه، قفل بر روی بدنه نصب شده و جاییکه قفل و زبانه به آن متصل می شود بر روی چارچوب درب قرار دارد. اما درب های دو لنگه ساختاری متفاوت دارند، قفل بر روی یک لنگه و جای زبانه و قفل بر روی لنگه ای دیگر قرار می گیرد.

از دیگر قطعات مورد استفاده چشمی درب است که ارتباط تصویری را بین یک درب کاملاً پوشیده با محیط بیرون برقرار می کند.

نکات قابل توجه در اجزای درب های فلزی

موارد ذکر شده در بالا، اصلی ترین اجزای درب های فلزی بودند. اما در درب ها با ویژگی های خاص، می توان تزیینات و اضافات دیگری مانند ابزار های خاص ایمنی که به برخی از درب ها اضافه می شود، اشاره کرد.

  • اصغر ابراهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی